13.6.12

Srce Isusovo i Srce Marijino



Predragi u Kristu,
Toliko je toga rečeno o Srcu Isusovu i Srcu Marijinom, no  čini mi se kako  nikada nije dovoljno kazano, i zato  se nikada ne smijemo umoriti ponavljati priče ispočetka, ponavljati molitve
Isuse blaga i ponizna srca, učini srce naše po srcu svome!
Iskazivanjem svoje ljubavi Isus i Marija žele nas dovesti k nesebičnoj ljubavi prema Bogu i prema bližnjemu, što je bit svetosti na koju smo svi pozvani. Oni nas sve ljube,i  žele spasiti čovječanstvo koje se je izgubilo, danas više nego ikada. Njihova  ljubav obnovit će naša srca i počet ćemo razmišljati, govoriti, raditi i ljubiti kao njih dvoje.
Kod sva tri ukazanja anđela u Fatimi godine 1916. anđeo mira je zajedno sa Srcem Isusovim spomenuo i Srce Marijino. Gdje je Sin, tu je također i Majka!
Kod drugog ukazanja Djevice Marije u Fatimi, 13. lipnja 1917., Lucija je primila životnu zadaću da širi čašćenje Marijina Bezgrješnog Srca, u kojem je spasenje čovječanstva. Čašćenje Srca Isusova već tada je bilo snažno vrjednovano.
Vrijedi pravilo sv. Ljudevita Grigniona Montfortskog: 
Po Mariji k Isusu!
Sv. Margareta Marija Alacoque je napisala:
«Čini mi se da nema kraćeg puta da dospijemo do savršenstva i da nema sigurnijeg sredstva za spasenje, nego li je posveta Božjem Srcu.» Svetica je više puta izjavila:
«Mislim da na vječne muke ne će biti osuđen nitko tko časti Srce Isusovo i njemu se posveti.»
U evanđelju po Mateu On nam govori:
"Dođite k meni svi koji ste izmoreni i opterećeni i ja ću vas odmoriti. Uzmite jaram moj na sebe, učite se od mene jer sam krotka i ponizna srca i naći ćete spokoj dušama svojim. Uistinu, jaram je moj sladak i breme moje lako." (Mt 11, 28-30)
Zaista, zaista je tako Isuse, koliko puta sam ušla premorena od radnoga dana u tvoj dom neke Crkve i u molitvi Tvome Srcu osjetila lakoću života i ljubav za sve na putu kojim hodim s Tobom.
Kažeš nam , jaram, ajme to je ono drvo koje se vezalo na volove da vuku teret, i da zaista  jaram koji nosimo s tobom je lagan kao perce, veseo kao sunčani dan. Učim od Tebe, Isuse i kada poletim ka uzvišenju pognem glavu i srce kako bi imala spokoj duše u Tebi i tvome Srcu, i u Srcu Naše Majke. I zaista sladak je život u Tebi, i lagan je život u Tebi, Isuse dobri naš, Marijo dobra naša!
Ovako piše sveti Augustin: »Ulaz je pristupačan: Krist je vrata. I za tebe se otvorio kada je njegov bok otvorilo koplje. Sjeti se što je iz njega izašlo. Izaberi dakle gdje ti možeš ući. Iz boka Gospodina koji je visio i umirao na križu provrela je krv i voda kada je bio proboden kopljem. U vodi je tvoje pročišćenje, u krvi tvoje otkupljenje.«76

Presveto Srce Isusovo i Srce Marijino, učinite srca naša po srcu svome!
sanna

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...