24.12.12

Čestit Božić





MEĐUGORSKO SVJEDOČANSTVO

Iznenađenje u ispovjedaonici -
Početkom svibnja 2010. u Međugorje je doputovala jedna talijanska obitelj iz Napulja u stanju duboke boli. Na duhovnoj razini nije imala mira, a na tjelesnoj je nosila teški križ. Ne samo da je njihova petogodišnja djevojčica bila gotovo potpuno gluha od rođenja, nego je i njihov osmogod
išnji sin Antonio patio od epilepsije. Njegovi napadi epilepsije su iz dana u dan bivali sve učestaliji. Roditelji više nisu mogli podnijeti gledati njegovu patnju!
Jedne večeri imali su prigodu poći s drugim hodočasnicima i moliti s Ivanom na Podbrdu. Molili su krunicu pod zvijezdama iščekujući Gospin dolazak. Tamo su sve predali u njezine majčinske ruke. Tijekom ovog hodočašća nadali su se snažnoj, nebeskoj pomoći.
Sutradan je otac obitelji krenuo odgovornoj osobi za njihovu skuipinu sa željom da joj izloži bolnu situaciju svoje obitelji u nadi da će od nje čuti koju utješnu riječ. No, ona mu je jednostavno rekla: „Pođite na ispovijed!“
Iznenađen tim, naizgled, grubim riječima, čovjek je temeljito ispitao svoju savjest. Zapravo, živio je u grijehu i godinama nije išao na ispovijed! Uočivši da je u tim riječima poziv da se pomiri s Bogom, odlučio je dobro se ispovjediti i iskreno odbaciti sve svoje grijehe.
Na zaprepaštenje svih, njegov sin Antonio (koji nije imao pojma o očevoj ispovijedi) otad nema epileptičke napade! A petogodišnja djevojčica je po povratku s hodočašća počela govoriti, izgovarajući razumljive riječi po prvi put u životu...
Otac zaključuje ovo prekrasno svjedočanstvo ovim riječima:
„Ja sam se promijenio! Moja žena i ja gledamo život drugim očima. Velika mi je utjeha to što sam ponovno pronašao mir i što sam ponovno otkrio optimizam svoje supruge. Od te ispovijedi u Međugorju, vlastitim rukama dotičem blagodati života kojeg živim u Božjem svjetlu!“
Da, Blažena Djevica Marija zna zašto traži da se ispovijedamo jednom mjesečno.
„Gdje je grijeh“, ona govori, „nema mira.“ „Mjesečna ispovijed bit će lijek za Crkvu Zapada“ (1982). (s. Emanuela)


Neka i vama, dragi moji, ovaj Božić bude uistinu dan
radosti i mira. Neka vas Isus pohodi u vašim obiteljima i rodi se u skrovitosti vašega srca.


Budite preplemeniti za ljutnju, prejaki za strah i 
preveliki za brigu.Mislite, radite i očekujte sve najbolje.

 
SRETAN I BLAGOSLOVLJEN BOŽIĆ SVIMA KOJI
SLAVE ROĐENJE KRISTOVO!

Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...