26.6.10

Savjeti




Jednoga dana zamolio sam Boga za savjet

kako živjeti na ovoj Zemlji…

Bog mi se približio i na uho mi tiho rekao…

Budi poput Sunca. Ustani rano, i nemoj ići u krevet kasno…
Budi poput Mjeseca. Sjaji u tami ali budi podčinjen većem Svjetlu.
Budi poput ptica. Jedi, pjevaj, pij i leti.
udi poput cvijeća, voljevši sunce, ali vjeran svojim korijenima.
Budi poput vjernog psića, ali samo svome Bogu.
Budi poput voća. Prekrasan izvana, a zdrav iznutra.
Budi poput dana, koji dolazi i odlazi bez hvalisanja.
Budi poput oaze. Daj svoju vodu žednima.
Budi poput krijesnice,
ako malena, baca svoju vlastitu svjetlost.
Budi poput vode,
dobar i svima jasno vidljiv
Budi poput rijeke,
Uvijek idi naprijed.
A iznad svega,
Budi poput raja:
Budi Božji dom.

Nauči me da vršim volju tvoju, jer ti si Bog moj.
Duh tvoj dobri nek me po ravnu putu vodi!


Psalam 143:10


Gospode, ne dozvoli da ostanem gdje sam sada.

Pomogni mi da postignem ono što Ti želiš da budem.





Nema komentara:

Istina o lijeku Proveri u knjizi Hormonska ravnoteža dr.Sara Gottfried

Knjiga- Hormonska ravnoteža- Sara Gottfried Prirodna rješenja za hormonske poremećaje I prečesto se žene uvjeravaju da su promjene raspolože...