13.2.18

U zdravom tijelu zdrav duh

Image result for HORMONSKA RAVNOTEŽA.
U zdravom tijelu zdrav duh

Stres je danas izvor svega lošeg što nam se događa na poslu ili kod kuće. Kada stres  naruši skladni rad našeg sustava, živčanog, imunološkog i hormonskog   nastaju kardiovaskularne, maligne, autoimune bolesti, poput reumatoidnog artritisa, multiple skleroze, astme, alergijskih reakcija, ali i poremećaja duha koji se manifestira kroz depresiju. Žene su  podložnije psihosomatskim poremećajima od muškaraca. Reakcija na stres je individualna i zavisi od mnogih faktora, ali pokazalo se da na nju utiče genetika, iskustva u ranom detinjstvu, traume i učenje po modelu, odnosno ugledanje na to kako su se roditelji ponašali u stresnim situacijama“, kažu stručnjaci.
Onda možemo postati preosjetljivi, raste napetost, remeti se harmonija u tijelu. Bolest koja uslijedi nije slučajna, ona je upozorenje da nešto u našem životu nije u redu, da nešto trebamo promijeniti.
„Nema neizlječivih bolesti, samo ima neizlječivih pacijenata. Zato je važno makar donekle vratiti tijelo u harmoniju i smanjiti izvor stresa, ljutnje, agresije i mnogi simptomi će nestati. Treba sebe Stres izaziva lučenje kortizola, adrenalina, noradrenalina, pa se mijenja ritam disanja, ubrzava se rad srca, jače se luči inzulin da bi se tijelo pripremilo za obranu.
Zato je u takvim situacijama važno duboko udahnuti, ispraviti ramena, prepoznati negativnu emociju i izdahnuti tu nervozu iz sebe. Tako se mogu smanjiti daljnje manifestacije te stresne reakcije“, a stručnjaci predlažu jednostavne, a vrlo efikasne vežbe koje možete raditi u prijevozu, na poslu, kod kuće, najbolje što češće.
Uz to, trebalo bi da svakog jutra u krevetu dva do tri minuta duboko udisati i lagano izdisati, koncentrati se samo na disanje, bez misli o obavezama koje vas čekaju.
A navečer treba isto ponoviti i kroz izdah se pročistiti od svih nagomilanih negativnih doživljaja, oprostiti i sebi i drugima sve ružno što se dogodilo tog danaučiniti boljim, onda će sve biti bolje“
Želim pisat o osobnom iskustvu kod sebe i dati neke smjernice svima koji se nađu u sličnoj situaciji.
Brzina, trka za novcem, gužve, sve je to nešto novo i iziskuje nove snage, umne i fizičke.
Preskočit ću sva oboljenja koja sam zadobila u kratkom periodu radi promijene posla, šefa, radne lokacije, a osvrnut ću se na metode izlječenja. Kao vjernica , svakodnevno sam u molitvi. Svake nedjelje na svetoj misi. Pjevanjem u crkvenom zboru, jačala sam svoje glasnice, ali i duh koji mi je bio potreban i važan u poslu koji sam radila. Čitala sam u zajednici Bibliju jednom tjednom. Molilo smo jedni za druge. Činilo se tada kako mi nema pomoći. Bolesti su se pojavljivale jedna za drugom. Odlučila sam zatražiti pomoć od doktorice opće prakse. Kod doktorice dobila sam odgovor: "Evo vam normabeli, kaj mislite kako je nama doktorima" Ostala sam šokirana davanjem tableta za smirenje a ja sam se osjećala umorna, iscrpljena, nesposobna za život, i nisam imala takvu vrstu problema.  Meni je stres izazvao udar živčanog sustava pa su mi se počele kočit noge, lumbalni dio, desna šaka i podlaktica,  stalni trzaji očnog živca, problemi na genitalijama, hormonski poremećaj i rad štitnjače, bolovi su se smjenjivali jedan za drugim. Vjerujem kako mnoge žene imaju slične simptome bar jednom u životu kao ja. Nikad mi nitko o tome nije govorio a nisam nikada  ni čitala o bolestima jer imam svog doktora.
Jednog lijepog dana, nazvala me sestra u Kristu, Bog uvijek pomaže i šalje dobre ljude,  i ispričala kako su joj ginekolozi naši, rekli, kako neće moć roditi i imati djece. Nije se tada  zatvorila u sebe i pala u očaj, već je puno čitala i u ruke joj je došla knjiga doktorice Sare Gottfried HORMONSKA RAVNOTEŽA. Zahvaljujući zdravom tijelu i zdravom duhu došla je do potrebnih odgovora u samo jednoj knjizi i istraživanjima spomenute doktorice. Danas je rodila do sada, dvoje divne dječice. Veselje.
Nakon pročitane knjige, shvatila sam važnost dodataka prehrani poput B kompleksa, Omega3, vitaminaC,.... na kraju evo isječaka sa Neta o spomenutoj knjigi koju bi trebala imati svaka žena  sa 40 godina, mislim.
sanna

Hormonska ravnoteža je medicina budućnosti, a dr. Gottfried je predvodnica...
 Simptomima je zajedničko da se polako razvijaju pa ih se isprva i ne prepoznaje, nego ih se nerijetko pripisuje promjenama koje dolaze s godinama. Simptomi se tako najčešće prepoznaju kad se pogoršaju i prerastu u problem koji narušava zdravlje ili kvalitetu života.. Sara Gottfried kombinira prirodne terapije i znanstvena istraživanja i donosi jedinstveni program za uravnoteženje hormona i vraćanje vitalnosti...

Nema komentara:

Čarolija pospremanja koja će vam promijeniti život

Knjiga koja putuje samnom... Knjige Psihologija Knjiga  ČAROLIJA POSPREMANJA KOJA ĆE VAM PROMIJENITI ŽIVOT  je veliki svjetski bestsele...